Consultanță în afaceri

Consultanță în afaceri pentru firme din Timișoara

  1. Consultanță și asistentă pentru începerea unei afaceri:
    • Infintarea de societăți comerciale
    • Asistentă privind realizarea unei investiții în România;
    • Întocmirea de planuri de afaceri și studii de fezabilitate;
    • Realizarea procedurilor de înregistrare fiscală;
    • Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli;
    • Servicii de administrare a Companiilor internaționale
  2. Asistența contabilă
    • Consultanță și asistență contabilă clienților care au organizată contabilitatea, au angajați proprii și sisteme informatice proprii.
    • Organizarea și supravegherea activității de contabilitate
    • Organizarea fluxului informatic al documentelor
    • Organizarea și supravegherea contabilității de gestiune pe activități și locații
    • Verificarea declarațiilor fiscale și acelorlalte declarații și asistentă în întocmirea acestora
    • Verificare documentelor contabile elaborate de compartimentul contabilitate: balanța de verificare, jurnalele de cumpărări și vânzări, jurnalele obligatorii conform legii contabilității
    • Monitorizarea întocmirii și depunerii situațiilor obligatorii
    • Întocmirea de rapoarte despre activitatea financiar-contabilă
    • Urmărirea și asistența la inițierea inventarierii anuale a patrimoniului și valorificarea inventarierii anuale
  3. Consultanță, asistentă și rapoarte de analiză economico-financiară
    • Analiza Cash-Flow-ului
    • Analiza datoriilor și creanțelor
    • Analiza capitalurilor și a imobilizărilor
    • Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli
    • Consultanță privind legislația financiar-contabilă la nivelul organizației
  4. Consultanță și asistentă manageriala și servicii de management financiar
    • Consultanță privind organizarea și conducerea societății (organigrame, structuri, definiri de funcții)
    • Elaborarea de proceduri și norme interne privind desfășurarea activității de bază și a activităților conexe
    • Analiza și organizarea fluxului informațional (comunicarea între departamente)
    • Informarea periodică a conducerii asupra situației economico-financiare a societății
    • Informarea permanentă și în timp util a conducerii societății privind reglementările din domeniul financiar-contabil
    • Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul organizației
    • Consultanță în alegerea sistemului informatic necesar activității
    • Due dilligence financiar pentru achiziții de societăți